זמינים עבורך

052-5040887

  • en

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין ירושה

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עורך דין ירושה מומלץ

      ירושה – גם על בסיס צוואה וגם במקרים שבהם אין צוואה, על בסיס חוק הירושה – יכולה לשפר במידה ניכרת את חייו של כל אדם. מצד שני, יש גם לא מעט מקרים שבהם ירושות וצוואות מובילות למאבקים מרים. כשזה המצב, מומלץ לפנות מיד לעורך דין – וליתר דיוק למצוא עורך דין ירושה מומלץ שיבטיח תוצאות מיטביות, ולא רק יבטיח אלא גם יקיים. זהו אחד מתחומי המומחיות של משרד עו"ד ד"ר שחל יריב, שמספק מגוון רחב של שירותים בנושא

      איך מוצאים עורך דין ירושה מומלץ?

      * המלצות של מכרים – אם אתם מכירים אנשים שנעזרו בשירות של עו"ד לענייני ירושה, בקשו מהם חוות דעת עליו. נסו לקבל כמה שיותר פרטים, כך שיהיה לכם מספיק מידע לבסס עליו את ההערכה, וכמובן מומלץ לבחור קרובי משפחה, חברים או מכרים שאתם סומכים עליהם.

      * חוות דעת באינטרנט – גם המלצות אינטרנטיות יכולות להיות מקור למידע שיעזור לכם לבחור עורך דין בתחום הירושות והצוואות. עוד לפני שמתרשמים מחוות הדעת, חשוב לבחון את מידת אמינותה של כל המלצה.

      * התרשמות אישית – בסופו של דבר אין תחליף להתרשמות ישירה שלכם מהאיכויות של עורכי דין לענייני ירושה. כשאתם משוחחים עם עורך דין שפועל בתחום ספציפי זה כבר שנים רבות, בין אם בטלפון ובין אם במפגש פנים אל פנים, תוכלו להבין עד כמה הוא קשוב אליכם. כמו כן תוכלו להתרשם ממידת הזמינות שלו, וחשוב אפילו יותר, מעד כמה הוא מחויב אליכם. כל אלה, בצירוף המקצועיות כמובן, מהווים בסיס איתן לבחירה נכונה של עורך דין מומלץ.

      איך עורך דין מומלץ מסייע בנושאי צוואות וירושות?

      עורך דין ירושה מומלץ מסייע ללקוחותיו במגוון דרכים: הגשת התנגדות למתן צו ירושה, עריכת הסכם בין יורשים, הגנה על צוואה ועוד. עו"ד ד"ר שחל יריב התמחה במשרד הרצוג, פוקס, נאמן ושות', עבד בשני משרדי עורכי דין מובילים ולאחר מכן הקים משרד עצמאי – ובכל המסגרות האלה צבר ניסיון רלוונטי יקר ערך שמתורגם לשירות מועיל במיוחד עבור כל לקוח ולקוחה.

      אילו שירותים מספק עו"ד לענייני ירושה?

      עו"ד לענייני ירושה

      עו"ד לענייני ירושה הוא איש מקצוע שמספק מגוון רחב של שירותים, כולם חיוניים. חלק גדול מהירושות בימינו מגיעות לסכומים של מיליוני שקלים, כך שמובן לגמרי הרצון של כל יורש, בין אם על בסיס צוואה ובין אם על בסיס דיני הירושה, להיאבק למען הזכויות שלו. משרד עו"ד ד"ר שחל יריב מסייע לכל מי שזקוק לייעוץ משפטי או ייצוג משפטי למצות את זכויותיו ולקבל את החלק המגיע לו בירושה.

      אילו שירותים מספק עו"ד לענייני ירושה?

      • עריכת הסכם בין יורשים – סעיף 110 בחוק הירושה מאפשר ליורשים להחליט על חלוקה שונה של העיזבון מזו שנכתבה בצוואה או שמוכתבת מכוחן של תקנות הירושה. בין המצבים שבהם הסכם בין יורשים משרת את האינטרסים שלהם: כשללא הסכם עלול להיווצר קרע במשפחה, כשיש שיקולי מס רלוונטיים ועוד.
      • הגשת התנגדות למתן צו ירושה / צו קיום צוואה – כשאדם חושש כי צו ירושה או צו קיום צוואה עלול לפגוע בזכויות שלו, הוא רשאי להגיש לרשם הירושות התנגדות, מנומקת כמובן. גם לאחר שכבר הוצא צו המאפשר את חלוקת העיזבון, ניתן לבטל אותו, כשמומלץ לצרף לבקשה לביטול צו קיום צוואה או צו ירושה גם בקשה לעיכוב ביצוע הצו.
      • עריכת צוואה – עורך דין שתחום המומחיות שלו הוא ירושות וצוואות מסייע בעריכת צוואות, גם אישיות וגם הדדיות, ומבטיח שהן יעמדו בכל הכללים ובנוסף ישקפו באופן מדויק את רצונו של האדם.
      • ניהול עיזבון – במצבים שבהם יורשים, מסיבות שונות, לא מסוגלים לנהל את העיזבון, ימונה מנהל עיזבון – שיהיה אחראי לשלם חובות, לגבות חובות, לנהל את הנכסים ובסופו של דבר להוביל לחלוקה הנכונה של העיזבון.

      שירות אחראי ומחויב לחלוטין

      עו"ד לענייני ירושה חייב להתנהל באחריות רבה לנוכח סכומי הכסף המשמעותיים שמעורבים בכל מקרה, וגם מפני שבמרבית המקרים יש גם לא מעט רגשות סביב צוואות וירושות. עו"ד ד"ר שחל יריב מספק שירות שהוא גם מקצועי להפליא וגם מתאפיין ביחס אישי לכל לקוח ולכל לקוחה. מאפיינים נוספים של השירות הם אחריות ואמינות, וכן זמינות מרבית שהכרחית בחלק גדול מהמקרים על-מנת למנוע נזקים בלתי הפיכים.

      אילו שירותים מספק עו"ד לענייני ירושה?

      עו"ד ירושה

      חוק הירושה, שנכנס לספר החוקים של מדינת ישראל ב-1965, מסדיר את תחום הצוואות וגם את אופן חלוקת העיזבון במקרים שבהם אין צוואה. החוק נחשב למורכב מאוד, ובנוסף עודכן כדי להתאים לשינויים חברתיים ותרבותיים – למשל בכל הנוגע לזכויות ילדים מאומצים ולאפשרות לערוך צוואה הדדית. עו"ד ירושה, כלומר עורך דין שמומחה בתחום זה, מהווה סמכות מקצועית שמסייעת במקרים רבים למצות את הזכויות, ובפרט לערוך צוואה. משרד עו"ד ד"ר שחל יריב מטפל במקרים הקשורים לירושות ולצוואות ברגישות רבה ובמקצועיות.

      איך עו"ד ירושה מסייע לערוך צוואה?

      * מניעת מצב של "צוואה סתומה" – סעיף 33 בחוק הירושה קובע כי "צוואה… שאין להבין משמעותה" לא יכולה להיות תקפה. עורך דין מיומן יוודא שאין אף הוראה שלא ניתן להבין ממנה מה ציווה המצווה ולמי הוא ציווה.

      * מניעת מצב של "צוואה בלתי חוקית" – סעיף 34 בחוק הירושה אוסר על עריכת צוואות שיש בהן הוראות לא חוקיות או לא מוסריות. לדוגמה, מתן דירה לאחד הבנים בתנאי שיתגרש מאשתו הוא הוראה שנחשבת לא חוקית.

      * הקפדה על כל הכללים הטכניים – כל צוואה חייבת קודם כל לעמוד בכללים טכניים שונים על-מנת שתהיה תקפה. באופן טבעי כשהצוואה נערכת בעזרת עורך דין מנוסה, אין סיכון שהיא תיפסל עקב כשל טכני כתוצאה מחוסר ידע או חוסר תשומת לב. כך למשל אם אדם שנכלל ברשימת המופיעים בצוואה, כלומר זכאי לחלק מהעיזבון, לקח חלק בכל דרך שהיא בעריכת הצוואה – הצוואה פסולה.

      * ייעוץ מקיף – מעבר לסוגיות הטכניות, עורך דין אחראי מקשיב ללקוחותיו, מבין מהן המטרות שלהם בעת עריכת הצוואה, ומסייע להם ליצור מסמך שישקף באופן מיטבי את רצונותיהם.

      * מניעת סכסוכי ירושה – כשהצוואה נערכת בעזרת עורך דין, הסיכוי לסכסוכי ירושה קטן באופן משמעותי.

      מצוינות בשירות

      כשמחפשים עו"ד ירושה משרד עו"ד שחל יריב הוא הכתובת הנכונה. עו"ד שחל יריב הוא גם בעל תואר ד"ר מהאוניברסיטה העברית, ובנוסף הוא מביא איתו ניסיון רחב היקף ומחויבות למצוינות בשירות – כל שירות הקשור לצוואות ולירושות, תחום בו הוא מתמחה מזה שנים רבות.

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        052-5040887 WhatsApp
        Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support