זמינים עבורך

052-5040887

  • en

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ביטול צו קיום צוואה

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ביטול צו קיום צוואה באמצעות עו"ד שחל יריב

      כל אדם שרואה עצמו נפגע כתוצאה מהוצאת צו קיום צוואה – צו שהוא זה שלמעשה מאפשר מימוש צוואה – רשאי לפנות לרשם הירושות בבקשה לבטל את הצו. ביטול צו קיום צוואה כרוך בתשלום אגרה, ועוד כדאי לדעת כי הרשם מאפשר לכל מי שנכלל בצו להגיש תגובה לבקשת הביטול תוך 14 ימים. לאחר מכן מחליט הרשם אם לקבל את הבקשה, לדחות אותה או להעביר את ההכרעה לבית משפט לענייני משפחה. כחלק מהבקשה ניתן גם לעכב ביצוע של הצו שכבר הוצא, כך שלא ניתן יהיה לבצע שום פעולה הנוגעת לעיזבון – למניעת נזקים בלתי הפיכים. משרד עו"ד ד"ר שחל יריב מסייע למי שנפגעו מצו קיום צוואה לפעול למען ביטולה, על בסיס ניסיון רחב היקף ומחויבות אמיתית לכל לקוח.

      באילו מקרים מתאפשר ביטול צו קיום צוואה?

      * מובאות עובדות חדשות – כאלה שלא הוצגו בעת מתן הצו לקיומה של הצוואה. התנאי הוא שאותן עובדות, לו היו מוצגות בפני רשם הירושות כשהוציא את צו קיום הצוואה, הוא היה מחליט אחרת.

      * איחור סביר – חשוב להדגיש כי בית המשפט העליון הנחה את בתי המשפט שדנים בבקשות לביטול צווים המורים על קיום צוואות לבחון האם השיהוי בהצגת העובדות סביר או לא. כמו כן נבחנת בקפידה הסיבה לאיחור.

      * אפשרות לברר את הטענות – ולוודא את אמיתותן. חשוב לציין שבכל מקרה על מגישי הבקשה לביטולו של צו קיום הצוואה לצרף תצהיר מאומת כדין ע"י עו"ד.

      טיפול מקצועי ביושרה מלאה

      חשוב להדגיש כי ביטול צו קיום צוואה אפשרי רק במקרים ספציפיים מאוד. בהתאם עורך דין שמכבד את עצמו קודם כל בוחן לעומק את כל הפרטים הרלוונטיים, על-מנת לוודא שיש היתכנות של ממש לביטולו של הצו, ורק אז ממליץ על הפעולה. עו"ד ד"ר שחל יריב מתנהל מתוך יושרה מוחלטת, שלצד הבקיאות המקצועית מבטיחה שירות מועיל במיוחד. עו"ד יריב התמחה במשרד עורכי הדין המוערך הרצוג, פוקס, נאמן ושות', ולפני שהקים משרד עצמאי עבד בעוד משרדי עורכי דין מובילים וצבר ניסיון נרחב, בעיקר בתחום הצוואות והירושות.

      באילו מקרים מתאפשר ביטול צו קיום צוואה?

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        052-5040887 WhatsApp
        Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support