זמינים עבורך

052-5040887

  • en

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין ירושות וצוואות בירושלים

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עורך דין ירושות וצוואות בירושלים שחל יריב

      מוות של אדם קרוב הוא תמיד אירוע מטלטל, גם אם האדם הלך לעולמו בשיבה טובה ומבלי לסבול. כשעל הטלטלה הזו מתווספת עוד טלטלה, סביב הירושה, התוצאה עלולה להיות נזק חמור, כולל פגיעה כלכלית קשה ובלתי הפיכה. בהתאם ישנם מצבים רבים שבהם מומלץ בחום לפנות אל עורך דין ירושות וצוואות בירושלים – ובפרט למי שכבר הוכיח את עצמו במקרים דומים. משרד עו"ד ד"ר שחל יריב פועל בתחום זה כבר שנים רבות ורשם הצלחות מרשימות.

      באילו מצבים כדאי לפנות אל עורך דין ירושות וצוואות בירושלים?

      * עריכת צוואה – החוק אמנם מאפשר לכל אדם לערוך צוואה בכוחות עצמו, אבל מעורבות של עורך דין מבטיחה שהמסמך יעמוד בכל הכללים כך שיהיה קשה ולמעשה בלתי אפשרי לערער על תקפותו. בנוסף מסייע עו"ד מומחה לירושות וצוואות גם בהיבט המהותי, ובפרט כשמדובר על צוואה מורכבת כמו למשל צוואה הדדית.

      * חשד לצוואה שנחתמה תחת לחץ או השפעה אסורה – אם לאחר מותו של אדם מתגלה צוואה שיש חשש כי היא לא משקפת באמת את רצונו של המנוח, מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע מנוסה כדי להבין איך למנוע את מימוש אותה צוואה.

      * סכסוך בין יורשים – כשאופן חלוקת העיזבון בהתאם לצוואה או לחוק הירושה במקרים שבהם לא הייתה צוואה מעורר קונפליקטים משמעותיים בין היורשים, עד כדי חוסר יכולת לממש את העיזבון, עורך דין מיומן יכול להוביל לגיבוש הסכם בין היורשים שכולם יהיו מרוצים ממנו. אופציה נוספת היא שימוש בכלים משפטיים רלוונטיים, לרבות הגשת התנגדות למתן צו ירושה, בקשה לביטול צו קיום צוואה, ועוד.

      ניסיון שמתורגם לשירות בסטנדרטים גבוהים במיוחד

      המכנה המשותף לכל המצבים הנ"ל הוא שרק עורך דין ירושות וצוואות בירושלים עם ניסיון רחב היקף יכול להבטיח – ולקיים – את השירות הטוב ביותר האפשרי. לנוכח החשיבות העצומה של הנושא, וסכומי הכסף המשמעותיים שמאפיינים עזבונות בימינו, אסור להתפשר – עו"ד ד"ר שחל יריב הוא אחד מאנשי המקצוע הוותיקים בתחום, לאחר שעבד במשרדי עורכי דין בולטים, ולאחר שרכש בקיאות משפטית מעמיקה גם במסגרת המשרד העצמאי שייסד.

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        052-5040887 WhatsApp
        Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support