זמינים עבורך

052-5040887

  • en

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין ירושה בירושלים

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עורך דין ירושה בירושלים שחל יריב

      לקונספט של ירושה שורשים ארוכים ועמוקים. בתנ"ך, בספר בראשית, מופיע הפסוק "והנה בן ביתי יורש אותי" (שאומר אברהם לאלוהים), וכמובן שגם מי שאינו אדם מאמין מעוניין לבחור את זהות הנהנים מנכסים לאחר שהוא עצמו ילך לעולמו. בהתאם ישנו ביקוש רב לשירותיו של עורך דין ירושה בירושלים, וחשוב לבחור נכון איש מקצוע שניחן באיכויות הנחוצות. דיני הירושות והצוואות הוא אחד מתחומי המומחיות העיקריים של משרד עו"ד ד"ר שחל יריב.

      האיכויות החשובות של עורך דין ירושה בירושלים

      * דיוק – כל פעולה הקשורה לעזבונו של אדם – בין אם עריכת צוואה, בין אם הגשת התנגדות לצו קיום צוואה או בקשה לביטול צו ירושה, ועוד – חייבת להתבצע בדייקנות, בהתאם לכל הנהלים, ותוך תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט.

      * דיסקרטיות – הרגישות המובנת של ענייני ירושה וההשפעה שלהם על היחסים במשפחה מחייבים דיסקרטיות אפילו גבוהה יותר מזו שמאפיינת תמיד יחסי עורך דין לקוח.

      * חשיבה אסטרטגית – גם פעולות טכניות לכאורה כמו הגשת בקשה לביטול צו קיום צוואה נשענות על תוכנית עבודה מסודרת ועל אסטרטגיה מקיפה, ולכן נדרשת היכולת לגבש את דרך הפעולה הנכונה ביותר בהתאם לנסיבות הספציפיות של כל מקרה.

      * יכולת ניהול משא ומתן – אחת מדרכי הפעולה האפשריות כדי לפתור סכסוכים בין יורשים היא לגבש הסדר שמיטיב עם כל הצדדים. בהתאם עורך דין לענייני ירושה בירושלים זקוק גם ליכולות מוכחות לנהל משא ומתן בהצלחה.

      ייצוג מקצועי ויחס אישי חם

      תכונה חשובה נוספת עבור עורך דין ירושה בירושלים היא היכולת להעניק יחס אישי חם לכל לקוח ולקוחה. מרבית השירותים השונים הניתנים בתחום הצוואות והירושות נדרשים באופן טבעי לאחר מוות של אדם קרוב, ולמעשה גם עריכת צוואה, פעולה שמתבצעת כמובן כשהאדם עדיין בחיים, מחייבת רגישות גבוהה. משרד עו"ד ד"ר שחל יריב שוכן במרכז שלום-מאיר בירושלים, ומחויב לייצוג מקצועי כמו גם יחס אישי. עו"ד שחל יריב הוא בעל תואר שלישי מהאוניברסיטה העברית, ואת המשרד שבראשו הוא עומד הקים לאחר שעבד במשרדי עורכי דין גדולים ונחשבים וצבר בהם ניסיון יקר ערך.

      האיכויות החשובות של עורך דין ירושה בירושלים

      עורכי דין לענייני ירושה בירושלים

      ירושות וצוואות מייצרות מגוון רחב מאוד של מצבים שבהם נדרשים שירותיהם של עורכי דין לענייני ירושה בירושלים. כך למשל סכסוך סביב ירושה מחייב הגעה להסכם בין היורשים, ובמקרה שאין הסכמה – פנייה לרשם הירושות על-מנת שיימנע מלהוציא צו ירושה, או יבטל צו שכבר ניתן. עורכי הדין לענייני ירושה הם גם אלה שמושיטים סיוע נחוץ למי שעורך או עורכת צוואה ומבקשים לוודא שהיא עומדת בכל הכללים. בהתאם חשוב מאוד להקדיש תשומת לב ומחשבה לבחירת עורך הדין הנכון ביותר עבורכם. משרד עו"ד ד"ר שחל יריב פועל בתחום מזה שנים רבות, ומקפיד על מתן שירות בסטנדרטים גבוהים במיוחד, גם בהיבט המקצועי וגם בהיבט האישי.

      איך לבחור עורכי דין לענייני ירושה בירושלים?

      * ניסיון – ניסיון הוא בסיס הכרחי לשירות בסטנדרטים גבוהים במיוחד, וזאת מהסיבה הפשוטה שאין תחליף לידע שנרכש תוך כדי התנסות מעשית במתן שירותים שונים הקשורים לצוואות ולירושות.

      * חוות דעת – חוות דעת של לקוחות קודמים של משרד עו"ד שמטפל בענייני ירושה מאפשרות לקבל תמונת מצב מקיפה אודות איכות השירות, הזמינות, האמינות, המקצוענות ושאר מרכיבים הכרחיים. מומלץ להעדיף חוות דעת מפורטות וכאלה שניתנות על-ידי אנשים שמוכנים להזדהות (אם כי חשוב לזכור שהתחום מתאפיין ברגישות, ולכן יהיו כאלה שיעדיפו להישאר בעילום שם).

      * התרשמות אישית – שיחת טלפון או פגישה אישית עם עורך דין לענייני ירושה בירושלים מספקות הזדמנות להתרשם ישירות מעורך הדין, מרמת הקשב שלו אליכם, מהיושרה שלו, מהבקיאות המקצועית וכו'.

      זמינות מרבית

      פרמטר חשוב נוסף שכדאי לקחת בחשבון כשבוחרים מבין כל אותם עורכי דין לענייני ירושה בירושלים הוא מידת הזמינות. עיכוב עלול לגרום לנזק של ממש, ובפרט במקרים שבהם כבר הוצא צו ירושה או צו לקיום צוואה, והעיזבון עלול להתחיל להיות מחולק בניגוד לאינטרסים שלכם. משרד עו"ד ד"ר שחל יריב מתנהל ביעילות רבה מאוד, ולכן יכול להבטיח זמינות מקסימלית – ולקיים את ההבטחה. התחייבות נוספת היא לשירות קשוב, וכן למיצוי כל האפשרויות המשפטיות לטובת האינטרסים של הלקוחות.

      איך לבחור עורכי דין לענייני ירושה בירושלים?

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        052-5040887 WhatsApp
        Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support